Veelgestelde vragen
-
Door de Supply chain uitdagingen in de wereld zijn onze levertijden momenteel tussen de 5 tot 15 werkdagen. Wij hopen op je begrip. Om je tegemoet te komen zijn alle bestellingen bij ons met gratis verzending. Update: Recent zien we dat de meeste producten binnen 6 tot 10 werkdagen worden geleverd.
-
Dat kan! Klik HIER
Update:De meeste pakketjes komen weer wat sneller aan in Nederland en Belgie! Normaal gesproken heb je binnen 6 tot 10 werkdagen je pakketje binnen -
Mocht de bovengenoemde periode verstreken zijn en heb je niets ontvangen,
neem dan contact op via ons contactformulier. We zullen dan voor je uitzoeken wat er aan de hand is met je bestelling -
Zie ons retourbeleid
-
Om onze prijzen zo aantrekkelijk en laag mogelijk te houden is retourneren naar ons magazijn in Azië voor eigen rekening van de klant. Raadpleeg de website van de desbetreffende koerier waarmee je wilt verzenden voor meer informatie over de exacte prijzen.
-
Er is altijd een retourtermijn van 30 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangen heeft.
Je kan het artikel alleen retourneren als:
● De retourtermijn nog niet verstreken is
● Het product in de originele verpakking zit en alle labels er nog aan zitten
● Het product nog niet gebruikt is
● Het product dient altijd retour gezonden te worden met een track&trace nummer dat gedeeld dient te worden met Lizabella.
● Retourkosten zijn voor rekening van koper, zie kop 'wat zijn de kosten van retourneren'
● Zodra wij uw retourzending ontvangen en geïnspecteerd hebben, laten wij u weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betalingsmethode. Houdt er rekening mee dat het enige dagen kan duren voordat uw back of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.
● Producten zoals lingerie, panty`s, pyama's en verzorgingsproducten vallen niet onder het retourrecht. De reden hiervoor is hygiëne. Deze zullen niet worden geaccepteerd en verwerkt.Neem voorafgaand altijd eerst per e-mail contact op voor retourinstructies.
-
We accepteren betalingen via iDeal, Bancontact,
Creditcards, Apple Pay, Google Pay, Paypal en Shop Pay
Als je niet zeker weet of je betaalmethode is geaccepteerd, volg je de stappen op de betalingspagina om vervolgens alle mogelijke opties te bekijken.
Alle transacties lopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen. -
Dat is niet de bedoeling, heb je je spamfolder gecheckt?
Je kunt altijd contact met ons opnemen via het contactformulier.
We helpen je snel verder! -
Wil je jouw bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 24 uur, contact op met ons via het contactformulier. Vermeld daarin je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de
bevestigingsmail hebt gehad en graag de reden waarom je de bestelling zou willen annuleren.