Retourbeleid

Welkom op onze pagina met ons Retourbeleid!

Zodra je de eerste e-mail naar onze klantenservice stuurt met betrekking tot je retouraanvraag, wordt je verzoek in behandeling genomen. Vanwege drukte kan het soms voorkomen dat we niet direct kunnen reageren. Het is niet nodig om meerdere e-mails te sturen: je verzoek wordt zo snel mogelijk verwerkt. We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren en helpen je graag verder.

Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met de bestelling die je hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Bij Berkenberg Mode streven we ernaar dat onze klanten tevreden zijn met de producten die zij bij onze leveranciers hebben gekocht. Mocht je problemen ondervinden met de levering of het product, neem dan contact met ons op, en ons team helpt je snel verder.

Retourtermijn en kosten
Wil je een bestelling retourneren? Misschien omdat het product niet aan je verwachtingen voldoet, of om een andere reden. Wat de reden ook is, je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren zonder opgaaf van reden.
De kosten voor het retourneren van het pakket van jouw huis naar ons retouradres zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer €10 per pakket; informeer bij je vervoerder naar de exacte tarieven.

Eenvoudig Retourneren in Drie Stappen:

Vraag het retourformulier aan via support@berkenbergmode.nl
Vermeld je bestelnummer, e-mailadres en de reden van retour. We verwerken je aanvraag zo snel mogelijk en laten je weten hoe je het artikel kunt retourneren.

Stuur je bestelling retour
Verzend de goederen samen met het ingevulde retourformulier naar het adres dat op het retourformulier staat. Zorg ervoor dat je een Track & Trace-service gebruikt. Jij bent als afzender verantwoordelijk en we willen misverstanden voorkomen.

Krijg je geld terug
Zodra we het pakket hebben ontvangen, zorgen we ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen wordt teruggestort via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt.

Retourvoorwaarden en Richtlijnen:
Let op dat de geretourneerde goederen ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking moeten zijn. Hygiëneproducten kunnen helaas niet geruild worden. Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet het artikel in dezelfde staat verkeren als toen je het ontving: ongebruikt en in de originele verpakking. Zorg ook dat je de bon of het aankoopbewijs hebt.

Om een retour te starten, kun je contact met ons opnemen via support@berkenbergmode.nl  Vermeld altijd je bestelnummer. Als je retour is geaccepteerd, sturen we je een retourformulier met instructies over hoe en waar je je pakket kunt verzenden. De producten komen rechtstreeks van onze leverancier en moeten ook direct naar hen worden geretourneerd. Onze leverancier bevindt zich in China.

Artikelen die zonder voorafgaand contact naar ons worden teruggestuurd, worden niet geaccepteerd.

Veelgestelde Vragen

Wat is de retourtermijn?
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
Het volledige bedrag wordt teruggestort via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt. Zodra we het geretourneerde artikel ontvangen en gecontroleerd hebben, verwerken we de terugbetaling. Houd er rekening mee dat de meeste financiële instellingen doorgaans 5 werkdagen nodig hebben om de terugbetaling te verwerken.

Wat is een retourbewijs?
Dit ontvang je van het postkantoor wanneer je je artikel retourneert. Bewaar dit altijd goed; het is jouw bewijs dat je je bestelling hebt teruggestuurd.

Waarom kunnen ondergoed, maskers, hygiëne- en schoonheidsproducten niet worden geretourneerd?
Ondergoed, maskers en schoonheidsproducten worden beschouwd als hygiëneproducten. Voor de veiligheid van onze klanten accepteren we geen retouren van deze artikelen. Dit beleid wordt breed gevolgd, omdat ook andere leveranciers van dergelijke producten retouren om dezelfde reden niet toestaan.

Mijn product is beschadigd of defect, wat moet ik doen?
Om je zo snel mogelijk te helpen, vragen we je om enkele foto’s toe te voegen waarop de slechte kwaliteit of het defect duidelijk zichtbaar is. De beste foto’s zijn genomen op een vlakke ondergrond met goede verlichting, waarbij de beschadiging duidelijk te zien is. We gebruiken deze informatie om je te helpen en toekomstige fouten te voorkomen.

Heb je het verkeerde product ontvangen?
We doen ons best om alle bestellingen correct te verwerken. Mocht er toch een fout zijn gemaakt en je hebt een verkeerd artikel ontvangen, dan lossen we dit uiteraard kosteloos op en sturen we je de juiste bestelling. Neem bij vragen contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling retourneren zonder eerst contact op te nemen?
Nee, je moet altijd eerst contact met ons opnemen voordat je een retourzending start. Het retouradres kan variëren afhankelijk van de leverancier van je bestelling.

Moet ik betalen voor de retourzending?
Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor de retourverzendkosten. We raden aan om je retourzending met een trackingoptie te versturen, aangezien wij niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor verloren retourzendingen.

Hoe kan ik contact opnemen?
Je kunt ons bereiken via e-mail op support@berkenbergmode.nl We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren en staan altijd klaar om je te helpen.

Bedrijfsnaam: Berkenberg Mode
Adres: De Nieuwe Erven 3, Unit 12471, 5431 NV Cuijk, Nederland
Email: support@berkenbergmode.nl
Telefoonnummer: +31619402638